Nem kaptam kézhez az előfizetéses magazinokat, egyéb megrendelt lapszámokat. Mi a teendőm?

Nem kaptam kézhez az előfizetéses magazinokat, egyéb megrendelt lapszámokat. Mi a teendőm?

Oszd meg!


Nem kaptam kézhez az előfizetéses magazinokat, egyéb megrendelt lapszámokat. Mi a teendőm?


A kézbesítés elmaradásának számos oka lehet, amelyet csak kivizsgálás után tudunk végérvényesen orvosolni. Kérjük, jelezd felénk az elmaradást, mi pedig pótoltatjuk a magazint, és lehetőség szerint kivizsgáltatjuk a problémát. 

 

Jellemző okok: 
a) A kézbesítőnek (előfizetés esetén) nincs bejutási lehetősége (kapukód, kapukulcs) a házba vagy változott a kapukód, kapukulcs.
b) A megrendeléskor megadott címen az adott néven nem található postaláda vagy a postaládán nincs kinn a megadott név. 
c) A postaláda kicsi, ezért nem fér bele a magazin, vagy csak úgy helyezhető el a magazin, hogy részben kilóg, így eltulajdonítható. A bedobó nyílás minimális mérete: 30 x 230 mm. A levélszekrény kialakításának olyannak kell lennie, hogy alkalmas legyen a bedobónyíláson keresztül elhelyezett küldemények (magazinok) biztonságos és sérülésmentes elhelyezésére oly módon, hogy ahhoz jogosulatlan személy hozzá ne férjen." További információ: 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet a postai szolgáltatások nyújtásáról, 11. paragrafus, a levélszekrénybe történő kézbesítés feltételei és szabályai bekezdés.)
d) Címváltozás történt, de a kiadó nem lett erről értesítve.

 

Reklamációt előfizetések esetén a megjelenés napjától, egyéb lapszámok esetén a fizetés napjától számított 60 napon belül fogadunk el. Minden hiányzó lapszámot, amelyről a határidőn belül beérkezett hozzánk a reklamáció, pótolunk. A megadott határidő után nem tudjuk a hiányzó lapszámokat pótolni.


Vissza a kérdések listájához