Előfizetés
Az előfizetés kezdete:
Nyomtatott lapszámok
A nyomtatott és kombinált előfizetés csak az aktuális hónap 22. napjáig leadott és pénzügyileg teljesített megrendelések esetében indul a soron következő lapszámtól (1. példa). Ezen határidő után teljesített megrendeléseknél az előfizetés kezdete a rá következő hónaptól indul (2. példa).
(1) példa: Megrendelés pénzügyi teljesítése március 18. Előfizetés kezdete: április 05.
(2) példa: Megrendelés pénzügyi teljesítése március 24. Előfizetés kezdete: május 05.
Digitális lapszámok
Digitális előfizetésnél a hozzáférés a fizetés teljesítésekor válik aktívvá (banki átutalás esetén az utalástól számított 24-48 óra elteltével, amint feldolgoztuk a megrendelést). A digitális magazin a honlapon a felhasználói fiókba belépve a felső menüsorban megjelenő „Letölthető anyagok” menüponton belül, vagy Android és MAC OS operációs rendszerrel rendelkező okostelefonokhoz kifejlesztett applikációnkon keresztül olvasható. Az applikáció a „Minden Nap Németül” néven található meg az App Store-okban. A digitális magazin nem letölthető és nem nyomtatható, viszont az applikáción belüli letöltés után offline (internetkapcsolat nélkül) is olvasható.
ELŐFIZETÉSES MAGAZINOK SZÁLLÍTÁSA
A szállítást a Magyar Posta Zrt. lapterjesztő szolgáltatója végzi. A magazin biztonságos kiszállítása érdekében, kérjük, bizonyosodj meg róla, hogy a megrendeléskor megadott név szerepel-e a postaládán. Egyéb esetben nem biztos, hogy a magazin kézbesítése sikeres lesz.
A postának szerződés szerint 3 munkanap áll rendelkezésére, hogy a magazinokat kiszállítsa, de egyes esetekben a kiszállítás a megjelenés napjától számítva akár 8–10 napba is telhet.
Kézbesítetlen lapszám és reklamáció
A magazinok szállítását nem mi végezzük, így személyesen sajnos nem tudunk megbizonyosodni arról, hogy minden lapszám kézbesítése sikeresen megtörtént-e, így amennyiben az aktuális hónap 15. napjáig nem érkezik meg a várt lapszám, mindenféleképpen vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időben intézkedhessünk. Hiányzó lapszámokkal kapcsolatos reklamációt a megjelenés napjától számított 60 napig tudunk befogadni. Példa: a reklamált lapszám megjelenése 2019.01.05-én volt esedékes, ebben az esetben reklamációt 2019.03.05-ig tudunk befogadni. Minden hiányzó és a fent leírt feltételekkel megreklamált lapszámot pótolunk! A megadott reklamációs időszakot követően beérkezett panaszoknál a magazin pótlására nincs lehetőség.
Különszámos magazin és lapszámcsomag
4 db. lapszámig a Magyar Posta Zrt.-vel, 5 db. lapszámtól pedig a Foxpost futárszolgálattal szállítjuk a magazinokat. Postai szállítás esetén, kérjük, bizonyosodj meg arról, hogy a megrendeléskor megadott név szerepel-e a postaládán, mert a magazinokat a postaládába fogják kézbesíteni (külön telefonos értesítés tehát nem fog érkezni a postától!) Csomagautomatás átvétellel leadott rendeléseknél és Foxposttal történő házhozszállítás esetén kérjük, minden esetben ellenőrizd a megadott mobilos elérhetőség helyességét, mivel SMS-en keresztül küld értesítést a Foxpost az átvételről/kiszállításról. A szállítás jellemzően 4-5 munkanapon belül megvalósul, azonban a partnereken keresztüli szállítás időtartamáért és hibás szállítási adatokból keletkezett károkért felelősséget nem vállalunk.
Digitális előfizetésnél a hozzáférés a fizetés teljesítésekor válik aktívvá (banki átutalás esetén az utalástól számított 24-48 óra elteltével, amint feldolgoztuk a megrendelést). A digitális magazin a honlapon a felhasználói fiókba belépve a felső menüsorban megjelenő „Letölthető anyagok” menüponton belül, vagy Android és MAC OS operációs rendszerrel rendelkező okostelefonokhoz kifejlesztett applikációnkon keresztül olvasható. Az applikáció a „Minden Nap Németül” néven található meg az App Store-okban. A digitális magazin nem letölthető és nem nyomtatható, viszont az applikáción belüli letöltés után offline (internetkapcsolat nélkül) is olvasható.
Amennyiben további kérdésed van, kérjük, látogass el a Gyakran Ismételt Kérdések oldalunkra, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.