Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Kategóriák

Előfizetés

Hanganyag és videó letöltése

Hiányzó lapszám

Szállítás

Rendelések

Digitális magazin


Mikor jelenik meg a nyomtatott és a digitális kiadvány?

A digitális és a nyomtatott lap egy napon jelenik meg, minden hónap 5. napján. A boltokban (Libri könyvesboltok, Indmedio és Relay újságárusok) a megjelenés napja minden esetben csúszik, hogyha ez a dátum hétvégére esik. Rajtunk kívülálló okokból 1–2 napos csúszás a Libri könyvesboltokban ezen felül is előfordulhat. Kérjük, az adott hónap 5. és 10. napja között előzetesen tájékozódj a Libri honlapján a legújabb magazin elérhetőségéről.


Milyen időszakra vásárolhatok nyomtatott/digitális/kombinált előfizetést?

A nyomtatott és a digitális kiadványokra negyedéves, féléves és egyéves időszakra lehet előfizetni.


Mikortól indul az előfizetésem?

Nyomatott és kombinált előfizetések a következő hónap ötödikétől válnak aktívvá, abban az esetben, ha az előfizetést a folyó hó 22.-ig befizetted, és az megérkezett hozzánk.
Digitális előfizetés esetén az előfizetés a megrendelés kifizetésének hónapjától indul.


Mi történik akkor, ha az előfizetési díjat elfelejtem befizetni a megadott határidőig?

Sajnos ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy előfizetésed a következő lapszámtól elindul, illetve lejáró előfizetés esetén előfizetésed folyamatos lesz. A határidőt követő befizetéskor az előfizetésed 1 hónappal később indul.


Hogyan értesülök arról, hogy lejár az előfizetésem?

Az előfizetés lejárta után e-mailben értesítünk Téged erről. 
A felhasználói fiókba belépve ellenőrizhetőek a korábbi megrendelések.


Hogyan hosszabbíthatom meg digitális/nyomtatott/kombinált előfizetésemet?

Az előfizetés meghosszabbításához a magazinra ismételten elő kell fizetni a webshopon belül.


Vásárolhatok régebbi, már megjelent lapszámokat?

Igen, webshopon belül a különszámos magazinok és a lapszámcsomag termékkategórián belül.


Van lehetőség előfizetés ajándékozására? Mi a teendőm?

Igen. 

 

Nyomtatott magazin: Ebben az esetben a szállítási adatoknál az ajándékozott adatait kell megadni. Ha megrendelés során az adatok megadásánál az „ajándékba veszem” opció is kiválasztásra kerül, akkor a megrendelő email címére kiküldünk egy nyomtatható ajándékkártyát.

 

Digitális magazin: Digitális magazin rendelésekor a hozzáférések automatikusan a megrendelést leadó email címhez kerülnek megadásra. Ha ajándékba veszed a digitális magazint, és szeretnéd, hogy az ajándékozott a saját email címén keresztül érhesse el, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha megrendelés során az adatok megadásánál az „ajándékba veszem” opció is kiválasztásra kerül, akkor a megrendelő email címére kiküldünk egy nyomtatható ajándékkártyát.


Bármikor olvashatom az általam megvásárolt digitális lapszámokat?

Igen, bármikor elérhetőek az előfizetés keretében megvásárolt lapszámok. Figyelem! Az olvasáshoz állandó, nagy sávszélességű internetkapcsolat szükséges. 


Lehet használni mobilinternet-előfizetéssel a rendszert?

Lehet használni, de minden esetben figyelembe kell venni a mobilinternet-előfizetés típusát és az adatmennyiségi korlátot, mert a magazin esetében nagy lehet az adatforgalom (elsősorban a hanganyag és a videó megtekintése/letöltése következtében.) A hanganyag és videó letöltésével kapcsolatban további információ a „Hogyan érhetem el a magazinhoz tartozó plusz tartalmakat (hanganyag és videó)” kérdésben található. 


Külföldre utazom, hogyan lehet a rendszert használni?

Külföldön tartózkodás esetén javasolt helyi internet-hozzáférés (WIFI) használata. Mobilinternet használata során az aktuális díjcsomagnak megfelelő adatforgalmi díjat kell megfizetni.


Hogyan módosíthatom a leadott megrendelésemet?

Leadott rendelést módosítani nem tudunk. Ebben az esetben kérjük, adj le új megrendelést, és vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy korábbi rendelésedet töröljük. 


A megvásárolt lapszámok típusát (nyomtatott, digitális vagy kombinált) utólag módosíthatom?

A már teljesített rendeléseknél – legyen szó akár előfizetésről, különszámos magazinról vagy lapszámcsomagról – már nem lehet módosítani a típust.


A személyes átvétel és a postai szállítás lehetőségét utólag módosíthatom?

Igen. Ha személyes átvételes rendelésedet postai szállításra, vagy postai szállításos rendelésedet személyes átvételre szeretnéd módosítani, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.


Hogyan módosíthatom a megrendelésnél megadott adataimat?

Ha számlázási adataidban változást történt, saját felhasználói fiókodban bármikor módosíthatod személyes adataidat. A szállítási adatokban és/vagy email címben történt módosítás esetén, kérjük, jelezd nekünk is a változást.


Postai szállításos előfizetésem van, és megváltozott a címem. Mi a teendőm?

Minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy módosíthassuk az adatokat. Nem elegendő, ha csak a saját felhasználói fiókon belül történik az adatmódosítás.


Hogyan vonhatom vissza a megrendelésemet?

Ha már megrendelted a kosár tartalmát, de mégsem kéred a termékeket, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.


Hogyan mondhatom le a már kifizetett megrendelést?

Jóváírást követően a megrendelést megalapozott reklamációval lehet csak lemondani.


Mikor kapom kézhez a megrendelt terméket?

Nyomtatott előfizetések, lapszámok esetében fontos, hogy valós és pontos információkat adj meg kézbesítési címként a vásárlás folyamán. Ez az Előfizető/Megrendelő felelőssége. Hibásan megadott címből adódó károkért nem vállalunk felelősséget.
Előfizetéses megrendelés esetén a magazinok a megjelenéstől számított 3–5 munkanapon belül kézbesítésre kerülnek. Különszámos magazinok és lapszámcsomagok szállítása a megrendelés kifizetése utáni 3–5 munkanapban valósul meg.
 


Nem kaptam kézhez az előfizetéses magazinokat, egyéb megrendelt lapszámokat. Mi a teendőm?

A kézbesítés elmaradásának számos oka lehet, amelyet csak kivizsgálás után tudunk végérvényesen orvosolni. Kérjük, jelezd felénk az elmaradást, mi pedig pótoltatjuk a magazint, és lehetőség szerint kivizsgáltatjuk a problémát. 

 

Jellemző okok: 
a) A kézbesítőnek (előfizetés esetén) nincs bejutási lehetősége (kapukód, kapukulcs) a házba vagy változott a kapukód, kapukulcs.
b) A megrendeléskor megadott címen az adott néven nem található postaláda vagy a postaládán nincs kinn a megadott név. 
c) A postaláda kicsi, ezért nem fér bele a magazin, vagy csak úgy helyezhető el a magazin, hogy részben kilóg, így eltulajdonítható. A bedobó nyílás minimális mérete: 30 x 230 mm. A levélszekrény kialakításának olyannak kell lennie, hogy alkalmas legyen a bedobónyíláson keresztül elhelyezett küldemények (magazinok) biztonságos és sérülésmentes elhelyezésére oly módon, hogy ahhoz jogosulatlan személy hozzá ne férjen." További információ: 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet a postai szolgáltatások nyújtásáról, 11. paragrafus, a levélszekrénybe történő kézbesítés feltételei és szabályai bekezdés.)
d) Címváltozás történt, de a kiadó nem lett erről értesítve.

 

Reklamációt előfizetések esetén a megjelenés napjától, egyéb lapszámok esetén a fizetés napjától számított 60 napon belül fogadunk el. Minden hiányzó lapszámot, amelyről a határidőn belül beérkezett hozzánk a reklamáció, pótolunk. A megadott határidő után nem tudjuk a hiányzó lapszámokat pótolni.


Hogyan érhetem el a magazinhoz tartozó plusz tartalmakat (hanganyag és videó)?

Minden megvásárolt lapszám esetében a hanganyag és videó elérése/letöltése a magazin 2. oldalán lévő QR kóddal valósítható meg. Saját (webshopos) vásárlóink a felhasználói fiókba belépve a felső menüsorban megjelenő „Letölthető anyagok” menüpontból is elérhetik a plusz tartalmakat.


Hogyan érhetem el a QR kód beolvasásával a plusz tartalmakat (hanganyag és videó)?

Kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:


I. A QR kód leolvasó alkalmazás telepítése
1.    A QR-kód leolvasó telepítéséhez és alkalmazáshoz szükségünk lesz egy kamerával felszerelt okostelefonra vagy táblagépre. Amennyiben rendelkezel valamelyikkel, telepítsd fel rá egyszerűen az alábbiak szerint az egyik ingyenesen letölthető QR-kód olvasóalkalmazást.
2.    Abban az esetben, ha iOS operációs rendszerű telefonod van (iPhone, iPad), keress rá az AppStore-ban a QR Reader, QR Code and Barcode Scanner vagy a RedLaser elnevezésű alkalmazásokra. Tölts le egy tetszőleges programot. 
3.    Amennyiben androidos operációs rendszert használsz, keress rá a Google Play-ben a QR Reader, QR Code and Barcode Scanner elnevezésű alkalmazásokra. Tölts le egy tetszőleges programot.


II. A QR-kód leolvasása a telefon segítségével
Amint sikerült megtalálni és telepíteni a megfelelő alkalmazást, máris elkezdhetjük vele a kódot leolvasni.
1.    Nyissuk meg a kódolvasó applikációt a mobilunkon. Ez a program aktiválni fogja a telefonunk fényképezőjét.
2.    Tartsuk a kamerát a vonalkód fölé, és a négy sarokban lévő fehér rubrika közé illesszük be a QR képet.
3.    A mobiltelefonnal fókuszáljunk a leolvasni kívánt kódra, amely pár másodperc után élesen láthatóvá fog válni, és vagy magától beolvassa a kódot, vagy meg kell nyomnunk a fényképezés gombot.
4.    Beolvasás után a képernyőn megjelenik egy link, amelyről letölthető a teljes tartalom.
 


Hogyan férhetek hozzá a plusz tartalmakhoz, ha nem tudom beolvasni a kódot?

Saját webshopos megrendelőink számára a megrendelés leadásakor használt felhasználói fiókon keresztül tesszük elérhetővé a plusz tartalmakat. A felhasználói fiókba belépve a felső menüsorban megjelenő „Letölthető anyagok” menüpontból érhetőek el a plusz tartalmakat. Ha nem tőlünk vásároltad a magazint, és nincs lehetőséged a QR kódos eléréshez, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Nem találtál választ a kérdésedre? Írj nekünk emailt az -ra vagy hívj minket 10 és 19 óra között a +36 20 298 8248-as telefonszámon.

Vissza a főoldalra